
Kodeks dobrych praktyk - to normy etyczne i zawodowe, stworzone dla jak najlepszej obsługi klientów.
Klient jest dla nas najważniejszy, jego zadowolenie, komfort i bezpieczeństwo jest zapewnione poprzez kodeks dobrych praktyk. Kierujemy się przy tym poniższymi zasadami:
-
Profesjonalna obsługa – dbanie o profesjonalizm w doradztwie na wysokim poziomie oraz poczucie bezpieczeństwa. Konsultacja potrzeb Klienta w celu zaproponowania najbardziej optymalnego i korzystnego rozwiązania.
-
Szybkość i rzetelność - sprawna obsługa zapytań oraz zamówień.
-
Dbałość – o zadowolenie i satysfakcję Klientów poprzez dostarczenie towaru jak najlepszej jakości
-
Lojalność wobec Klienta - realizacja każdego zamówienia z zaangażowaniem oraz szybkie rozwiązywanie wszelkich ewentualnych nieporozumień.
-
Przekaz informacji na bieżąco - dotyczących transakcji oraz sprzedawanych towarów.
-
Obsługa i reklamacja lub zwrot towaru - rozpatrywany w wytyczonych terminach ze sprawdzeniem każdego szczegółu.
-
Dane osobowe – zabezpieczenie danych osobowych podanych przez klienta