KODEKS DOBRYCH PRAKTYK
Kodeks dobrych praktyk - to normy etyczne i zawodowe, stworzone dla jak najlepszej obsługi klientów.

Klient jest dla nas najważniejszy, jego zadowolenie, komfort i bezpieczeństwo jest zapewnione poprzez kodeks dobrych praktyk. Kierujemy się przy tym poniższymi zasadami:

  1. Profesjonalna obsługa – dbanie o profesjonalizm w doradztwie na wysokim poziomie oraz poczucie bezpieczeństwa. Konsultacja potrzeb Klienta w celu zaproponowania najbardziej optymalnego i korzystnego rozwiązania.

  2. Szybkość i rzetelność - sprawna obsługa zapytań oraz zamówień.

  3. Dbałość – o zadowolenie i satysfakcję Klientów poprzez dostarczenie towaru jak najlepszej jakości

  4. Lojalność wobec Klienta - realizacja każdego zamówienia z zaangażowaniem oraz szybkie rozwiązywanie wszelkich ewentualnych nieporozumień.

  5. Przekaz informacji na bieżąco - dotyczących transakcji oraz sprzedawanych towarów.

  6. Obsługa i reklamacja lub zwrot towaru - rozpatrywany w wytyczonych terminach ze sprawdzeniem każdego szczegółu.

  7. Dane osobowe – zabezpieczenie danych osobowych podanych przez klienta

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl